Klantenservice en verzendkosten

BESTELPROCEDURE

  • U selecteert de categorie waarvan u een product wilt bestellen. Vervolgens kiest u in de betreffende categorie de producten die u in uw winkelwagen wilt plaatsen
  • Is uw winkelwagen naar wens gevuld, kies dan “Afrekenen”. U kunt direct afrekenen of een account aanmaken om te profiteren van eventuele speciale klantenacties en kortingen
  • Geef nu uw naam en adresgegevens op. Kies een betaalmethode en klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op “Bestelling plaatsen” en uw bestelling is geplaatst.

VERZENDKOSTEN  EN LEVERTIJDEN

Binnen Nederland:  Voor alle bestellingen die verzonden kunnen worden als brievenbuspost zijn de verzendkosten € 2,25. Dit is ongeacht het aantal. De verzendkosten bestaan uit portokosten, verpakkingsmaterialen en de btw daarover.

Voor bestellingen van partijen met staffelprijzen gelden afwijkende verzendkosten. Informeer vrijblijvend naar prijs en voorwaarden via email info@memoryoutletroermond.nl.  Let op: bij betaling onder rembours wordt 1% van het factuurbedrag “rembourskosten” in rekening gebracht. Dit komt bovenop de al gefactureerde verzendkosten.

Buiten Nederland (binnen de EU): Verzendkosten voor brievenbuspost buiten Nederland (maar binnen de EU) bedragen € 7,50. Voor alle bestellingen die als pakketpost verzonden moeten worden bedragen de verzendkosten als volgt:

0 – 2 KG € 10

2 – 5 KG € 18

5 – 10 KG € 22

Alle verzendkosten zijn inclusief BTW .

Levertijden:  Indien betaling heeft plaatsgevonden via Ideal, GiroPay, Bancontact of SofortBanking  vóór 16.00 uur zal verzending nog dezelfde plaatsvinden. Wordt als betaalmethode “vooruitbetalen” gekozen dan probeert Memory Outlet Roermond uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke bank u heeft. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Bestelling zelf afhalen is mogelijk op Huiskenshof 13, 6042 NZ Roermond. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.

BETAALMETHODEN

  • iDEAL, GIROPAY, BANCONTACT of SOFORT BANKING:  Vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen direct afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
  • VOORUITBETALEN:  U kunt het totaalbedrag overmaken naar bankrekening NL46KNAB0255561873 t.n.v. Memory Outlet Roermond.  Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!
  • Contant: Indien er bij de bestelling is aangegeven dat u het product wil afhalen, dan kan er ook contant betaald worden. De voorkeur gaat echter uit naar betaling vooraf via iDEAL. Ook dan kan de bestelling (op afspraak) afgehaald worden.
  • REMBOURS:  U betaalt rechtstreeks aan de DHL- of PostNL-medewerker op het moment dat u het pakketje ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag, contant in huis heeft wanneer de bezorger langs komt. Treft de bezorger u niet thuis, of heeft u het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijgt u van de bezorger een afhaalbericht. Het pakket wordt dan voor u klaargelegd op een afhaallocatie bij u in de buurt. Het pakket blijft vervolgens nog twee weken lang op de afhaallocatie liggen. Op de  afhaallocatie kunt u vrijwel altijd ook pinnen voor het voldoen van uw bestelling. Voor bestellingen met betaling onder rembours brengen wij 1% van het factuurbedrag in rekening (+ de normale verzendkosten). Een remboursbetaling is niet mogelijk voor een verzending buiten Nederland.

KLACHTENAFHANDELING

Hebt u een klacht over één van onze producten dan kunt u een email sturen naar info@memoryoutletroermond.nl. Vermeldt u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@memoryoutletroermond.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”